31 júla 2013




Dnešný článok bude venovaný najnovšiemu prírastku v mojej kozmetickej zbierke.

Už dlhšie obdobie som potrebovala nový štetec na púder, keďže moje dva doterajšie už nejaký rok slúžia a pomaly sa poberajú na dôchodok. Niekoľko mesiacov som prechádzala rôzne fóra, blogy, recenzie, zvažovala možnosti, aj svoje finančné schopnosti, až do úzkeho výberu spadli Powder brush od Real Techniques a  Hakuro H55. Je o mne ale známe, že keď príde k záverečnému rozhodnutiu, rodí sa veľmi ťažko a neraz aj dlho, či komplikovane, no proste nerozhodná žena. K rýchlejšiemu rozhodnutiu mi ale dopomohla akcia na www.feelunique.com, kde mali v tom čase 10% zľavu na všetko a tak akosi prirodzene  voľba padla na Real Techniques Powder Brush od Samanthy Chapman. Rýchlo som ho šupla do košíka a zaplatili, kým sa nedostavia ďalšie pochybnosti.

Po týždni prišiel balíček a v ňom tento krásavec.






Bola to láska na prvý dotyk, pohľad a to doslovne. Štetec už vzhľadom pôsobí luxusné (aspoň pre mňa), napriek svojej veľkosti je ľahký, čo je aj vďaka rukoväti z plastu a hliníku, takže ostáva aj ľahkosť v ruke, čo je pri nanášaní púdru určite plus. Matné prevedenie oboch materiálov zabezpečí, že sa s ním aj vynikajúco pracuje a ruke sa nešmíka. Štetiny z taklonu sú jemné, husto zasadené do rukoväte a nepostrehla som ešte ani jeden vypadnutý chĺpok. No proste dokonalosť. Celý zvyšok dňa som strávila v jeho nežnom pohladení. Jediný nedostatok tohto štetca je skladovanie. Všetky svoje štetce skladujem v textilnej brašni, čo vďaka jeho mohutnému a plochému ukončeniu nie je možno. Ale ja nejaké riešenie nájdem, keďže si ho chránim ako poklad.

Iné štetce od tejto firmy nemám, zatiaľ ani neplánujem, keďže v čase čakania na tento štetec som podľahla a objednala si aj nejaké štetce od Hakura. Ale o tom až nabudúce.

Mate aj vy tento štetec? Aké sú vaše skúsenosti? Alebo vám ohromili iné od Real Techniques? Každý váš komentár je vítaný. 


2 komentáre :