03 augusta 2013




Tento typ príspevkov je častý aj na iných blogoch, niekde označovaný ako " spotrebované ", ja som sa ale rozhodla práve pre názov " goodbye ", keďže bude nielen o spotrebovaných výrobkoch, ale aj výrobkoch, ktoré skončia v koši, alebo u iného majiteľa skôr ako ich spotrebujem. Článok bude obsahovať aj stručný popis výrobku, moje poznatky a skúsenosti s daným výrobkom a či by som si ho kúpila znovu - toto budem označovať za názvom výrobku ( áno, nie, možno ). Chcem ale, aby tieto moje popisy boli chápané ako môj subjektívny názor.

V júli na vyradenie mám toto dosť. Moja spotreba je u niektorých produktov niekoľko mesačná a často nestíham vypotrebovať toľko ako stihnem aj v daný mesiac nakúpiť :). Aj tieto výrobky sú viacmenej spotrebované za dlhšie obdobie.




Radox Milk & Magnolia sprchový gél  - áno 
Sprchové gély od Radoxu som prvý krát vyskúšala len pred  pár mesiacmi a dnes sú mojimi obľúbenými. Milk & Magnolia je vydarená jemná kvetinová vôňa, ktorá nie je vtieravá, gél je jemný, na mňa pôsobil až krémovo ako aj väčšina Radox gélov. Aj keď mám problém so suchšou pokožkou tela, nevysušoval ma ešte viac a práve naopak zniesla som sa aj bez nakrémovania. K tomuto gélu sa určite do budúcna vrátim. 

Balea Sweet Wonderland sprchový gél - možno 
Milujem túto vôňu. Ale to je asi tak všetko. Vôňa je úžasná, mne pripomína BB puding, zjedla by som ho :). Žiaľ, sprchové gély od Balea zväčša sa nekamarátia s mojou pokožkou. Vysušujú ma, vôňa je preč ešte skôr ako vyjdem zo sprchy a ani ich úžasná cena nie je dostatočným dôvodom prečo ich kupovať, aj keď občas podľahnem. U tohto môžno ešte chytím slabosť a môžno ho kúpim znovu, ale fakt len kvôli vôni. 

Vademecum Menthol Fresh zubná pasta - áno   
Tieto pasty som si fakt obľúbila. A keď tak uvažujem, tak ani neviem vlastne prečo. Môžno to balenie, môžno trošku konzistencia, ktorá je redšia a mne príjemnejšia ako v klasických tubách. Žiadne extra účinky, jednoducho ich mám rada, dôvod vám presne opísať neviem :)

Nivea Visage Pure Effect Clean Deeper čistiaci gél - áno 
Súčasť môjho odličovania a čistenia pleti sú aj čistiace gély. Práve tento je mojim favoritom a to už niekoľko rokov. Skúšala som toho neúrekom a tento gél ešte žiaden nepredčil. Spĺňa všetko čo od tohto typu výrobku požadujem. Vyčisti, nevysušuje, príjemne vonia, pleť ostáva jemná. A používam ho ako večer, tak aj ráno. Moja pleť ho jednoducho miluje :)

Avon Planet spa indulgence s bambuckým maslom a čokoládou  - nie
Ďalší výrobok, ktorého vôňa ma uchvátila viac ako jeho účinky. Vonia podľa mňa totožne so sprchovým gélom od Balei Sweet Wonderland, čiže sladký BB puding, takže veľmi dobrý doplnok k tomuto gélu. Vôňa už vydrží dlhšie, neraz som ho cítila aj z oblečenia, zase to sú jeho jediné pozitíva. Čo sa týka hydratácie, u mňa nedostatočná. Pokožka bola stále vysušená, takže som ho zniesla tak maximálne na noc, keď to vysušovanie až tak nevnímam. Len vďaka vôni som ho ale ako tak spotrebovala. Jeho bežná cena nie je práve najnižšia a tak ani vôňa ma nedonúti si ho kúpiť znovu. 

Eveline cosmetics Nature Line - zelená oliva + proteiny hodvábu - telový krém - áno 
Eveline kozmetiku som objavila pri mojich nákupoch v Poľsku. O tejto značke a jej výrobkoch ešte na mojom blogu padne zmienka a možno aj samostatná recenzia, keďže zato stojí sa jej venovať obšírnejšie.
Krém s zelenej olivy a proteinov hodvábu ( neviem čo si mám presne pod týmto označením predstaviť ), je fakt príjemný, ľahší ale dostatočne hydratačný krém s príjemnou jemnou vôňou. Po aplikácii sa rýchlo vstrebe, nie je mastný, ale pokožka dostáva čo si zaslúži. Tento krém ma príjemne prekvapil a vzhľadom nato, že jeho cena bola cca 2-3, určite si ho ešte kúpim. 


L´Oreal Elséve Volume Colagene sprej pre objem od korienkov - áno 
Ďalší obľúbenec. Moje vlasy bez stylingových prípravkoch sú príšerné, jemnučké, mám veľmi tenký vlas a o objeme bez použitia tužidla, sprejov na objem a laku sú nepoužiteľné. Tento sprej mi s objemom fakt pomáha. Nie je to objem ako z reklamy, to asi nedosiahnem s kvalitou mojich vlasov nikdy a s ničím, ale mne to stačí. Základ je že vlasy nezaťažuje, objem ako tak mi udrží v kombinácii s lakom aj celý deň ( mávam aj zle dni a vtedy nepomôže nič ). Je to môj pomocník a ďalšie balenie už mám v zásobe. 

Schwarzkopf Taft Volume Ultra Strong lak na vlasy - možno
K značke Taft sa občas vraciam buď z nostalgie, alebo z nutnosti. Nie je to moja obľúbená značka, ale ani zatratená. V období keď moje vlasy sú v pohode a nevyžadujú extra starostlivosť, vystačím si aj z týmto Taftom. Bohužiaľ tieto obdobia nie sú tak časte. Lak pomôže s objemom, nezlepuje vlasy, ak sa ovšem dodrží predpísaná vzdialenosť pri aplikácii, no jeho účinky už nie sú tak dlhodobé ako pri mojom obľúbenom laku. A preto aj keď sa u mňa na poličke objavuje často, nie je môj favorit.

L´Oreal Studio line Indestructable Volume lak na vlasy - áno 
Tak tento lak je u mňa naozaj top. Nenahraditeľný a pokiaľ by ho chceli zrušiť, nakúpim si ho na tóny :). 
Lepší som zatiaľ nemala. Lak je moja nutnosť a tento spĺňa takmer všetko čo od laku požadujem. Nezaťažuje, ale fixuje dokonale, nezlepuje, ale má dlhodobý účinok a objem neriešim aj dlhé hodiny. Pozor, netreba ho s ním ale prehnať, vtedy vlasy môže viac zaťažiť a je po objeme. Niekedy je menej viac. V zásobe mám niekoľko balení.

 Adidas 3 Action Intensive anti-perspirant sprej - áno 
Ďalší miláčik sú Adidas 3 Action spreje. Ako antiperspiranty nepoužívam nič iné. Tieto spreje mi plne vyhovujú. Potenie má plne pod kontrolou aspoň čo sa pachu týka. Môj favorit je z tejto rady iný kandidát, ale aj tento poslúžil a nemám problém siahnuť po ňom aj do budúcna. 

Avon dvojzložkový zjemňujúci telový olej v spreji Skin so soft - nie
Tento dvojzložkový telový olej bol mojim obľúbencom v študentských časoch, čo je už dooooosť dlhá doba. Kúpila som si ho v slabej chvíľke a verila, že budem nadšená ako kedysi. Nestalo sa. Olej síce príjemne vonia, no hydratácia je krátkodobá a mám pocit, že ma ešte viac vysušil ako keby som sa nenakrémovala. Som rada, že cca po roku konečne som ho ako tak vystriekala a nadobro sme sa rozlúčili. 


Tento príspevok bol asi fakt dlhý a snáď som vás neunúdila na smrť. Sľubujem, že nabudúce sa budem venovať menšiemu počtu výrobkov. 
V skrini sa mi už hromadí ďalšia várka do sekcie goodbye, bude viac asi zameraná na spotrebovanú, či vyradenú dekoratívnu kozmetiku. 






0 komentárov:

Zverejnenie komentára