03 augusta 2013





Famous cosmetics - pred pár mesiacmi pre mňa neznáma značka. Dnes vďaka pár produktom súčasť každodenného líčenia. Keďže tých produktov sa mi nahromadilo viac a bojím sa, že len jedným príspevkom o tejto značke, by som mohla vytvoriť nový svetový rekord v dĺžke jednej recenzie :), rozhodla som sa napísať tých článkov viac.
Prvú zmienku o tejto anglickej značke som zavetrila u českej blogerky a youtuberky Lucie Svět módy XL. Prvá objednávka síce bola len testovacia, ale tým to len začalo. Už teraz môžem povedať, že zaujali ma hlavne ich rozjasňovače Shining Star Shimmer Brick, lícenky First Date Blusher, zapečené bronzéry Baked Bronzer a ešte pár jedincov, o ktorých postupne padne zmienka.
Prvú časť veľkej recenzie tejto značky budem venovať ich Shining Star Shimmer Brick. S podobným typom rozjasňovačov, či líceniek som sa stretla pred asi dvomi rokmi u Bobbi Brown. Zaujali ma na prvý pohľad a musela som mať aspoň jednu. Časom sa mi pošťastilo sa k jednej dopracovať. Bola v odtieni Coral a ja som sa zamilovala. Bol to môj nenahraditeľný miláčik.


Mala som aj záujem si tieto lícenky zaobstarať aj v iných odtieňoch, no bolo mi ľúto vyhodiť kopec peňazí len pre to, aby som ich využívala cca pol roka ( jar a  leto je pre nich najideálnejšie obdobie ). Keď som sa dostala ale k videu od Lucie, jednoducho som vedela, že som asi našla lacnejšiu ale výbornú alternatívu. Prvá objednávka bola rýchlo na svete. Najprv som si objednala dva odtiene, predsa len som sa bála sklamania. Hneď ako dorazila prvá objednávka, urobila som aj druhú, tá už bola o niečo väčšia. A tak mám doma všetky 4 ponúkané odtiene. 


odtiene zľava doprava : Beyonce, Lady, Mariah, Rihanna

Odtiene Famous pomenoval zaujímavo po známych hviezdach. Balenie je zaujímavé, aj keď ja som viac fanúšik jednoduchých a elegantnejších obalov. Ale  v konečnom dôsledku je pevné, otvára sa pomerne ľahko a čo je dôležité, obsahuje aj zrkadielko, čo nikdy nie je na škodu. Shining Star sú výborne pigmentované, neobsahujú veľké lesklé čiastočky, skôr perleť, takže dodajú pleti pekný, jemný lesk.

Beyonce

Hneď prvý odtieň Beyonce je veľmi podobný práve Bobbi Brown Shimmer Brick Coral. Farbičky krásne zladené v odtieňoch broskyňovej a ružovej so zlatými odleskmi. Po zmiešaní fakt krásna broskyňová až lososová farba s zlatými odleskmi, ktorá dodá pleti zdravý jemný rumenec. Je možné farby používať aj samostatne, svetlejšie odtiene použiť ako rozjasňovač, či tmavšie ako výraznejšiu lícenku. Tento odtieň je fakt môj obľúbený a asi aj najpoužívanejší. 

Lady
Lady, pomenovaná po Lady Gaga, pozostáva z troch hnedých odtieňoch, jedného ružového a jedného bieleho so zlatým shimmerom. Zase pigmentácia je vynikajúca, fakt stačí malé množstvo. Hnedé odtiene sa dajú u tejto lícenky využiť skôr ako bronzer, vrchné dva ( ružový a biely ) aj ako rozjasňovač a pre práve tieto dva si túto lícenku aj nechám, hnedé asi veľmi nevyužijem, keďže bronzer až v takej lesklej podobe veľmi nemusím. Môžno ale nájdu uplatnenie ako očné tiene. 


Pre studené typy tu máme odtieň Mariah. Ružové, fialové a hnedý odtieň sú ladené v studenom podtóne a spolu vytvoria ľadový efekt, preto využiteľnosť u tohto odtieňu vidím kľudne aj zimnom období. Pigmentácia je zase vynikajúca. 


Posledným odtieňom je Rihanna. Mne práve táto lícenka príde ako neutrálna, čiže využiteľná pre všetky typy. Zmes ružových, hnedých odtieňov je zaujímavá aj ako bronzér. Narozdiel od Lady hnedé odtiene sú jemnejšie, využiteľnejšie a aj decentnejšie čo sa týka lesku. 

na porovnanie horná Rihanna, spodná Lady
Shining Star Shimmer Brick je zaujímavou alternatívou k Shimmer Brick od Bobbi Brown. Tú alternatívu som uviedla zámerne, keďže predsa len nie je to 100% náhrada. Cena cca 6,50 libry je fakt zaujímavá a ak máte chuť vyskúšať tento typ lícenko-bronzero-rozjasňovačov, vrelé odporúčam. 

Už čoskoro môžte očakávať recenziu na ich lícenky First Date Blusher a tie si moje srdce podmanili ešte viac.


0 komentárov:

Zverejnenie komentára