03 augusta 2013





Aj napriek mojej veľkej vášni v nakupovaní kozmetiky, sú dni kedy jednoducho musí človek odolať, či z rôznych dôvodov miesta ako drogérie, či oddelenia s drogériou v supermarketoch obchádza. Stáva sa to aj mne, nie často, ale stáva. Druhý prípad je keď síce do drogérie, či do parfumérie vojdem, no skôr len pozrieť čo je nové, čo by sa mi zišlo, no odchádzam bez nákupu a s pocitom, že som aspoň ušetrila.


Takýto deň som mala nedávno. Hneď vedľa supermarketu, kde chodievam najčastejšie, máme aj jednu z DM drogérii a práve tam vedú po bežnom nákupe moje kroky najčastejšie. Nič som nepotrebovala, vošla som zase len vrámci "kontroly". V časti kde majú stojany s dekoratívkou stála slečna v tričku L´Oreal, ponúkala líčenie a nejaké ich akcie. Rýchlym krokom som ju chcela obísť, keď na mňa vybehla a už lákala na nákup značky, ktorú prezentovala.  Ak si kúpim čokoľvek od L´Oréal, dostanem ich lak na nechty Color Rich zdarma. A toto nemala robiť. Niečo môžem dostať zdarma - proste typická slovenska žena :). Už asi týždeň som mala v peňaženke aj kupón na nákup dekoratívky tejto značky, no povedala som si, že ho využijem až po výplate. A tak sa vo mne stretol diabol pokušiteľ a to šetrnejšie druhé ja, ktoré mi hovorilo, že mám odtiaľ čo najrýchlejšie utekať, veď lakov mám viac než dosť a šetrím. Slečna už asi videla moje zaváhanie a vyštartovala po mne s ešte lákavejšou ponukou. Ak si kúpim niektorú zo špirál, dostanem k nej zdarma nielen lak na nechty, ale aj ich fixovú linku na oči Superliner Blackbuster Intense Black. A už som stála pri špirálach a vyberala tu pravú. Anjel šetrnosti odletel a diabol pokušiteľ sa tíško tešil zo svojho víťazstva. Po dlhšom zvažovaní som siahla po overenej Volume Million Lashes Extra Black, a aby som si to nedajbože nerozmyslela, slečna už mi podávala spomínané darčeky. Šikovne som ešte vylovila z peňaženky kupón na 25% zľavu na výrobok a tak za tieto tri výrobky zaplatila skvelých 8,99. No nestalo to zato?


A teraz trošku ukážky môjho výhodného nákupu.





Špirálu Volume Million Lashes Extra Black mám už tretí krát a nato, že som veľmi špirály tejto značky neobľubovala, táto mi sedí. Mám rada u špirál umelé kefky a táto mi naozaj vie riasy pekné predĺžiť, zahustiť, ale zároveň nezlepiť. A je naozaj čierna, čo preferujem. Keďže to nie je žiadna novinka a myslím, že už sa o nej aj na iných blogoch popísalo mnoho, väčšina ju aj osobne otestovala, viac k nej nemá význam písať. Cena tejto špirály je v DM 11,99.









Linky pri líčení sú mojou súčasťou už niekoľko rokov, bez nich som nevýrazná a akási nekompletná. Tento druh liniek má doteraz akosi obchádzal a po tejto skúsenosti ešte aj ďalej obchádzať bude. Linky Super liner blackbuster majú hrubý, no pevný hrot a tak je možne ich nanášať ako tenkým koncom hrotu pre jemnú a tenšiu linku, tak aj bočnou stranou a docieliť hrubšiu a výraznejšiu linku. Čo bolo pre mňa ale veľkým sklamaním je ich farba. Očakávala som sýtu čiernu, ako aspoň pri klasických linkách, ale bohužiaľ. Neviem, či ta sýtosť je len problémom tejto linky, alebo je to normálne u fixových liniek aj iných značiek, ale toto naozaj čierne nie je. Tak možno antracitová. Aj viacnásobne nanesenie to čierno čiernu nevykúzli. Neodolajú ani vode, takže gélovky mi to nenahradí, ale zase pri bežnom nosení v bežných podmienkach vydržia celý deň, podotýkam, že vždy ich používam na viečko s podkladovou bázou a tieňmi. Túto linku ale využijem pri cestovaní, keď sa mi nechce ťahať gélové línky a štetec k ním a zase určite ich vypotrebujem, medzi kandidátov na vyhodenie nepatria, použiť sa dajú. Zatiaľ jedinú chybu v nich vidím len v tej farbe. Bežná cena tejto linky je niečo cez 8 eur.





Lak Color rich som si nakoniec nemohla vybrať zo všetkých predávaných odtieňov, ale len z vybraných asi 6. Výber padol na 209. Je to v reále staroružová krémovka, aj keď foťák tu farbu už zachytili trošku inak. Tento odtieň sa mi aj hodil, doma mám prevažne výraznejšie farby, takže niečo jemnejšie a decentnejšie sa zíde. Lakovanie je bezproblémové, no ako už u svetlejších krémoviek u mňa býva zvykom, tak aj tu mám problém, že aj napriek 3 vrstvám, to krytie nie je rovnomerné a neviem vytvoriť plne krytie. Toto ale nemusí byť problém tohto laku, ale možno môjho spôsobu lakovania, či problém mojich nechtov ( pár rokov nosím gélové ). Jednoducho zo žiadnou svetlou krémovkou sa mi nepodarilo docieliť krytie na 100%. Lak ako taký ale môžem odporúčať, aj keď bežná cena okolo 4,50, mi na jeho veľkosť príde prehnaná.


Celkovo tento nákup ale hodnotím ako veľmi dobrú kúpu, keďže celková predajná cena týchto troch výrobkov sa pohybuje niekde okolo 25 eur a mňa vyšli na 8,99. A žiaden z nich nie je prepadák, aby som ho nevedela využiť.


Podarilo sa vám tiež natrafiť na podobné výhodne nákupy? Využívate ich? 










0 komentárov:

Zverejnenie komentára